Nemecká spoločnosť Brose sa v prestížnom hodnotení Marken-Studie umiestnila medzi TOP lídrami nemeckých značiek. Spoločnosť už začala s realizáciou investície v Prievidzi, kde vytvorí v prvej fáze 600 nových pracovných miest.
Celkovo 33 nemeckých značiek bolo hodnotených štúdiou ich kvality Marken-Studie. Štúdia hodnotila nemecké spoločnosti podľa desiatich kritérií ako napríklad sociálny význam, skúsenosti značky, hrdosť zamestnancov, schopnosť neustále rozširovať predaj svojich produktov a podobne.
V hodnotení obsadila celkovo druhé miesto spoločnosť Brose s počtom bodov 72.4. Táto spoločnosť za sebou zanechala aj také spoločnosti ako Audi, BMW, Porsche a Mercedes. Ako hodnotí štúdia, spoločnosť Brose je považovaná za obzvlášť agilnú a flexibilnú, čo jej zákazníkom prináša vysoké zhodnotenie. Značky nemeckých spoločností, ktoré sa umiestnili na popredných priečkach sú štúdiou považované za spoločnosti s výbornou povesťou.
Spoločnosť Brose pripravuje spustenie výroby aj v Priemyselnom parku Prievidza, kde plánuje produkciu komponentov pre automobily. V prievidzskom priemyselnom parku v prvej etape preinvestuje 50 miliónov eur a vytvorí 600 pracovných miest.