Mestská rada sa dňa 9.augusta zaoberala o. i. aj využitím služby, ktorú mesto poskytovalo obyvateľom počas dní pracovného voľna.
Obyvatelia mali možnosť vybaviť si každú sobotu v KLIENTSKOM CENTRE o.i. overenie písomností, či zaplatiť miestne dane a poplatky.
Pretože túto službu mimo obdobia platenia miestnych daní a poplatkov ( máj – jún ) využívalo stále menej obyvateľov, stala sa neefektívnou a finančne nákladnou pre mesto. Preto vedenie mesta z racionalizačných dôvodov rozhodlo o dočasnom ukončení tejto služby.
Oznamujeme preto obyvateľom, že počnúc dňom 15. augusta 2011 nebude mať Mestský úrad v Prievidzi otvorené „klientske centrum“ počas sobôt.
Opätovné otvorenie KLIENTSKEHO CENTRA počas obdobia platenia miestnych daní a poplatkov ( máj – jún 2012 ) bude s dostatočným časovým predstihom oznámené na internetovej stránke mesta a v dostupných médiách.